onsdag den 2. november 2011

Biotopen- opgave 3. Den 1. november 2011

Opgave.
Afprøv forskellige aktiviteter med de planter og dyr, du finder på din biotop.


Skovtur.


Hu hej´hvor det går... Jeg kan slet ikke følge med min hund...


Blir altså nød til lige at stå stille... Det sner jo....
-Ikke med sne... Nej med blade


Det er som en solnedgang :)


Et gammelt træ, med hul i.... Men se nu....


Træet lever endenu :)



Og man kan lege gemme...


Kan i få øje på juletræet???


Nej... Øv....
Hvad er nu det??


Mit gyngetræ er væltet..


Det var så fint et træ at klatre i..


Det var smart- her hjælper de hinanden...
... Så de ikke vælter


Ser helt sjovt ud


Men hvad er nu det??
Mit mussetræ har fået en gynge
.... Jubiiii
Så blev det alligevel en go dag- og en go gyngetur :)


Sådan så mit mussetræ ud for 10 måneder siden :)


.....Og for 8 måneder siden

Ingen kommentarer:

Send en kommentar