tirsdag den 2. april 2013

Biotopopgave 6- Strand tur.

Tur ved Hjerpsted strand, den første forårsdag i påsken. 

 Billederne taler for sig selv...... Dejligt.

Et lille vandløb, som kan være sjovt at hoppe over, lave små skibe der kan sejle på, lave dæmninger og ja- børnene kan sikkert finde på mange flere lege.

 Sten i alle mulige størrelser og farver.

 Og ja... Affald :(

 Jeg fik samlet mig en hel del ved stranden.. Nu vil jeg være kreativ..

 Planen er en uro- så kan man høre når det blæser udenfor. 
... Men jeg kan ikke lave et lille hul i muslingerne jeg fandt- jeg prøver med søm og hammer, boremaskine og en nål, men de lange muslinger er skrøbelige og knækker. 

 Skal jeg lave noget med de pinde og rebet jeg fandt??

 Jubbii- jeg kan bore hul i de andre muslinger med min boremaskine.

 Fandt et naturmateriale- ligner rødder fra en plante, det er nemt at arbejde med.

Der skal også nogle fjer på.... Tager min uro med, så i kan se den på indkald..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar